Sayfalar

June 25, 2014

Beauty is a full time job:)


                                                   BB Cream: Missha M BB Cream
                                                   Pudra: Chanel Mat Lumiere
                                                   Rimel: Lancome Hypnose
                                                   Ruj: Yves Saint Laurent 06
                                                   Allık: Versace
                                                   Makyaj Çantası: Bershka


Blogun ilk post konusu "Güzellik" oldu :)

Güzellik deyince de akla ilk gelen makyaj oluyor. Bende makyaj çantamda olmazsa olmazları sizlerle paylaşmak istedim. Uzun uzadıya ürünleri açıklamayacağım  ama Missha  bb cream'den bahsetmeden de geçmek istemiyorum.
Makyajda temel ürün (makeup essential for me ) benim için Missha M Perfect Cover BB Cream. Bu zamana kadar kullandığım tüm bb kremler içinde en iyisi. Hem cildimi nemlendiriyor, hem de pek çok fondötene göre daha iyi kapatıyor. Başta diğer bb kremler gibi sonuç alacağımı düşünüyordum ama beni şaşırttı. Sabah işe gitmeden önce sürüyorum ve akşama kadar cildimde kalıyor. Ayrıca yağlanmada yapmıyor. Birde en güzel yanı,  içeriğinin bitkisel olması. Bende keyifle kullanıyorum ve herkese tavsiye ediyorum.

Sizde yorum ve düşüncelerinizi bizimle paylaşabilirsiniz..

Sevgiler:)
HLL








No comments:

Post a Comment